Purple & Green Radge McRadge Admin Private Member Joined Jun 27, 2002 Aug 22, 2019 #1 Had final tickets offered by uefa today but £500 each made me baulk.
PILTONSTANY Shameless Radge Private Member Joined Nov 5, 2002 Aug 22, 2019 #2 I liked how they offered everyone an extra 3 days to pay for tickets,think a few folk must’ve changed their mind...
I liked how they offered everyone an extra 3 days to pay for tickets,think a few folk must’ve changed their mind...
Purple & Green Radge McRadge Admin Private Member Thread starter Joined Jun 27, 2002 Aug 22, 2019 #3 PILTONSTANY said: I liked how they offered everyone an extra 3 days to pay for tickets,think a few folk must’ve changed their mind... Click to expand... I didn’t know that I’d paid for mine - 4 last 16 tickets at hampden best case scenario Scotland v Spain
PILTONSTANY said: I liked how they offered everyone an extra 3 days to pay for tickets,think a few folk must’ve changed their mind... Click to expand... I didn’t know that I’d paid for mine - 4 last 16 tickets at hampden best case scenario Scotland v Spain
PILTONSTANY Shameless Radge Private Member Joined Nov 5, 2002 Aug 22, 2019 #4 Purple & Green said: I didn’t know that I’d paid for mine - 4 last 16 tickets at hampden best case scenario Scotland v Spain Click to expand... I was given 1 group game at Hampden and Newhavenhibby got 2 group games,we used his allocation and let mines lapse. A possible Scotland v England in there.
Purple & Green said: I didn’t know that I’d paid for mine - 4 last 16 tickets at hampden best case scenario Scotland v Spain Click to expand... I was given 1 group game at Hampden and Newhavenhibby got 2 group games,we used his allocation and let mines lapse. A possible Scotland v England in there.